VERZENDING

Kousenshop.be kan bestelde producten laten bezorgen in België en Nederland.
Alle bestellingen binnen België worden verzonden via Bpost en dit dezelfde werkdag of eerste werkdag na ontvangst van je betaling, mits op voorraad.De levertijd bedraagt 1 à 2 dagen, te rekenen vanaf de dag dat de betaling is ontvangen.
Alle bestellingen naar Nederland worden verzonden via PostNL en dit dezelfde werkdag of eerste werkdag na ontvangst van je betaling, mits op voorraad.De levertijd bedraagt 1 à 2 dagen, te rekenen vanaf de dag dat de betaling is ontvangen.

Kousenshop.be is niet verantwoordelijk voor verlies van leveringen door Bpost of PostNL, noch indien door omstandigheden of overmacht de levering langer duurt.

Verzend- en administratiekosten

We proberen er steeds naar te streven een kwaliteitsvol gamma aan te bieden aan een voordelige en betaalbare prijs.  Wij tellen geen verzendkosten ‘‘achter de schermen’ bij in de prijs van onze producten.
Doordat we de prijzen zo gunstig mogelijk voor onze klanten te houden en B-Post een betalende dienst is, worden er voor bestellingen geplaatst op kousenkraam.be volgende verzend- en administratiekosten per geplaatste bestelling gehanteerd:

Indien bestelling < 30€:
levering in België: 5,70€

levering in Nederland: 10,60€

Bestellingen tussen 30€ - 60€:
levering in België: 3€
levering in Nederland: 7,50€

Bestellingen >60€:
levering in België: GRATIS
Nederland: 5€

Geschatte levertermijnen

Indien de bestelde producten voorradig zijn, zal Huis Elke Arnauts er alles aan doen om bestellingen die geplaatst worden op weekdagen vóór 15u00 nog dezelfde of eerstvolgende werkdag na ontvangst van de betaling te verzenden.
Bij bestellingen geplaatst op zaterdag of zondag zal Huis Elke Arnauts er alles aan doen om na ontvangst van betaling de zending de eerstvolgende werkdag (meestal maandag) te verzenden.

Geschatte levertermijnen Bpost (leveringen binnen BE): 1 tot 2 werkdagen
Geschatte levertermijnen PostNL (leveringen naar NL): 1 tot 2 werkdagen

Deze levertermijnen zijn indicatief en Huis Elke Arnauts kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor verlies van leveringen door Bpost of PostNL, noch voor vertragingen ten gevolge van de werking van Bpost zelf.

Voorraad

Ondanks een nauwkeurig voorraadbeheer kan het in uitzonderlijke gevallen voorvallen dat een artikel alsnog is uitverkocht in een bepaalde kleur of bepaalde maat.U zal hiervan via mail op de hoogte worden gebracht.  (Let op dat onze mails niet bij uw ongewenste mails terecht komen!)

In dat geval zullen de voorradige producten al verzonden worden.  De ontbrekende producten zullen we zo snel mogelijk naleveren.

Een nalevering kan variëren van enkele dagen tot hoogstens twee weken.
Indien deze wachttijd langer dan 30 dagen zou zijn, zullen wij U nogmaals hiervan op de hoogte stellen en heeft U de mogelijkheid om deze producten van de bestelling te annuleren. Dit kan door een mail te sturen aan info@kousenkraam.be met daarin je naam, bestelnummer en de gewenste annulatie.

Indien er dan een tweede verzending moet plaatsvinden voor een nalevering, zullen de kosten van deze bijkomende verzending gedragen worden door kousenkraam.be.

In het geval dat de klant een levering weigert of wanneer incorrecte leveringsgegevens ingevuld worden en de bestelling door Bpost of PostNLniet kan afgeleverd worden, zal kousenkraam.be contact opnemen met de koper.
Indien nodig, kan de verzending opnieuw aangeboden worden, mits de koper opnieuw de nodige verzendkosten betaalt.

Verkeerde gegevens

Bestellingen worden verstuurd naar het leveringsadres dat door de klant opgegeven is.
Indien je merkt dat je een verkeerd leveringsadres hebt opgegeven, meldt dit dan zo snel mogelijk via mail gericht aan info@kousenkraam.be zodat we dit kunnen aanpassen.
Is je bestelling door ons reeds verzendklaar gemaakt, dan kunnen we dit helaas niet meer aanpassen.
Kousenkraam.be is niet verantwoordelijk voor de eventuele ongemakken of kosten die hierdoor ontstaan.
Controleer dus steeds het opgegeven leveringsadres goed voordat U uw bestelling bevestigt.

Indien je merkt dat je een verkeerd artikel hebt besteld, meldt ons dit dan zo snel mogelijk via mail gericht aan info@kousenkraam.be zodat we je bestelling nog kunnen aanpassen.
Is je bestelling door ons reeds verzendklaar gemaakt, dan kunnen we dit helaas niet meer aanpassen.

Controle

Ondanks uitvoerige controles bij het verwerken van een bestelling, kan het in een zeer uitzonderlijk geval voorkomen dat er door kousenkraam.be een verkeerd artikel, verkeerde maat of kleur wordt verzonden.
Daarom is het altijd zeer belangrijk dat je voordat je de verpakking opent (etiket, plastic verpakking, hologramzegel...) eerst nakijkt of de geleverde producten overeenkomen met hetgeen U besteld heeft.
Een geopende verpakking of incomplete verpakking kan immers niet meer geretourneerd worden.
Mede om hygiënische redenen, volgen we bovenstaande regel strikt op en hopen op Uw begrip hiervoor.
(zie ons beleid van terugsturen in de Algemene Voorwaarden)